BEGITULAH CINTA


Tanpa sedar,kita sudah terjatuh 
Terjatuh tanpa bisa bangkit semula 
Walau sudah berkali kita mencoba Tetapi kita tetap gagal
Cinta, Bolehkah rasa itu dibuang Tanpa sekelumit derita?
Andainya masa itu bisa ku undur kembali 
Ingin sekali aku kembali ke masa lalu
Dan inginku cuba hindarinya,sedaya mungkin!
Jika aku mampu ubati luka di hati
Jika aku temui penawar duka 
Pastinya aku tidakkan murung sebegini 
Pastinya aku kan selalu gembira,bergelak ketawa 

Tapi sayang... 
Semua itu tak mungkin kan jadi kenyataan 
Semuanya hanyalah impian 
Impian yang tak mampu untuk aku sempurnakan 
Andai semuanya bisa kita atur... ya, andai! 
Namun semua ini ketentuan Tuhan 
Kita sebagai manusia seharusnya akur 
Kerna hidup ini pasti ada pasang-surutnya 
Kata orang,ketawa itu pengubat lara 
tetapi kata aku, tawanya bisa menghiris kalbu!

Comments

Popular posts from this blog

Demi Cinta Suci

Assalamualaikum CINTA!!!

My Day