My Day

Mesti korang terfikir, pe yang aku maksudkn dgn 'my day'tu kan? Actually aku ada cerita skit hari ni untuk dikongsi bersama. Alkisahnya... Tadi, aku terlebih rajin lak g update papan kenyataan ofis aku yang tak berapa nk cun tuh! Almaklum la, aku nie bukan pandai pun bab design2 neh... Buat biasa2 je la... sambil2 dok touch up sana sini 2, sambil2 usik bos la... Masa 2 aku pasang radio THR.fm... Ceritanya bukan la pasal usik mengusik antara aku dan bos aku, tp ceritanya berkaitan pintu! Hah, npe xletak je tajuk "alahai pintu" kn? Eh, ska hati aku ler....hehehe... Okey, sebenarnya tadi aku tutup kipas n air-cond lam bilik bos aku aka PTP 1 (yg ada skang nih PTP 2 je) so, lepas tutup air-cond n kipas 2 cam biasa la aku akan tutup pintu bilik tu tapi xla rapat. Tp entah mcm mna, boleh tertarik rapat lak hari nie...Ishhh...betul2 menguji aku! Aku pun, dah kalut sangat masa tu, terus je gtau kat bos aku. Mula2 aku try cungkil dengan screw driver n gunting, tp menjadi la plak. Pastu, bila bos aku datang, trus dia mintak apa yg ada lam tool kit aku(x termasuk spanar ek)cuba ngan playar pun x bleh gak! Tengah bos aku pening sambil berfikir n masuk ke semula ke bilik dia, aku pun try la guna playar... Tup2 boleh la plak bukak... Mna taknya, bos aku da bpe kali try tp xdpt2. Rupa2nya dia tersalah pusingkan arah playar 2! Tau apa dia ckp kt aku? "saje je ek nk uji sy, pdhal awk dah tau mcm mna nk bukak" Aku apalagi, trus je gelak! Nak tau macam mana dia tau pintu tu dah boleh bukak??? Hah, kerani aku la yang gtau...Aku apa lagi, sengih je manjang...hehehe... Mesti lam fikiran bos aku tuh pk yang aku saja nk kenakan dia! Mesti dia ckp aku ni kurang asam! hahahaha...Kalo bos ada baca, jgn marah ek...bukan sengaja punnn...hehehe=) (buat muka innocent)

Comments

Popular posts from this blog

Demi Cinta Suci

Assalamualaikum CINTA!!!